fredag 19 september 2014

Lindemarken med te från Johan & Nyström

Hela familjen sitter bänkad framför teven och strax börjar Idol. Jag gjorde endast en lektion på jobbet i morse innan det begav sig till dagens första marknad på Alvas skola. Efter Alvas skoldag drog vi vidare till Lindemarken med tillhörande tivoli och där spenderades flera timmar i strålande solsken. En hel del ätbart fick följa med hem men den stora behållningen var att några av mina favvoteer såldes på marknaden :).


Johan & Nyström är ju radarparet som startade med sitt kaffe 2004 och som numera även har ett enormt te-utbud i sitt sortiment. Teerna ovan är bara några som är värda att testa. Du kan läsa mer om Johan & Nyström här och om deras sortiment här

Jag var galet trött när vi kom hem och när busungarna valde att leka en stund utomhus vilade jag i soffan med senaste numret av Allt om mat. Den låg i postlådan igår och omslaget lämnar inget att önska ;) maffig choklad och löften om höstiga bufférätter. Jag gillar!


Ha en finfin helg!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar