onsdag 29 januari 2014

Supergott te från Harney & Sons

Jag har inte lärt mig att dricka kaffe än. Inte för att det smakar beskt och stickigt...det kan jag nog vänja mig vid ;). Det värsta är att jag får ett sånt galet påslag i hela kroppen av koffeinet. Jag blir helt stissig, händerna blir darriga och jag får sån puls så det känns som att jag sprungit ett maraton. Te däremot kan jag dricka utan problem och älskar att botanisera i det stora utbud som finns. Helst dricker jag gröna teer eftersom de är så fullproppade med antioxidanter. Några favoriter är Kiss me Kate, Havtorn och goji och Kustfägring. Svarta teer är ju också nyttiga och goda men inte lika fulla med antioxidanter. 

För ett tag sedan fick jag prova ett underbart svart te av min kollega L. Det är ett kryddigt te med smak av kanel och det smakar sött utan att vara sötat ;). Det heter HOT CINNAMON SPICE och är av märket HARNEY & SONS. Jag blev helt såld och nu har hon, till min stora lycka tagit in det till webbutiken Vitrinskåpet. Titta gärna in HÄR , det finns mycket smått och gott att klicka hem. 



Det är ett lite dyrare te men åh, så gott! Kan förgylla din dag :)

Ha det bäst!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar