lördag 27 oktober 2012

Göteborgsshopping

I dag har vi strosat runt i måååånga affärer. Jag gillar verkligen tillgängligheten till allt här i Göteborg. Det är nära till det mesta. Vad jag däremot inte var riktigt förberedd på var att det skulle vara så mycket jul i alla butiker. 

Jul på Village
Den övre bilden är julpynt på Lagerhaus och den nedre från Balders hage
För egen del har jag mest handlat lite grejer till barnen men på Glitter köpte jag en hårmunk. Den blev jag riktigt nöjd med. Jag är nämligen fruktansvärt bekväm av mig med mitt hår och min frisyr och då är det roligt att det finns enkla saker att piffa till håret med ;). 

Nu ska vi försöka få plats på någon trevlig restaurang. Vi får väl se hur det går med tanke på att det är lönehelg och vi inte har bokat bord någonstans ;).

Ha en fin lördagskväll.

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar