söndag 22 februari 2015

Tid för paus

Den där tiden alltså...den räcker inte till...och har väl egentligen inte varit på min sida på väääldigt länge.


När jag nu inser att jag är utled på att kompromissa om tiden så har jag fattat beslutet att ta en paus från bloggandet. Inte för att jag egentligen vill utan för att jag måste försöka få mer tid...framförallt tid till att andas. Förhoppningsvis kan jag återuppta bloggandet igen...kanske om en månad...kanske till sommaren...vi får se!

Ha det bäst och ta hand om varandra!

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Du är välkommen när du än känner att tiden finns. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Förstår dig fullständigt, känns som att tiden alltid rinner iväg allt för fort och att man bara hinner en bråkdel av vad man önskar att man hann. Kommer dock sakna din blogg. Ta hand om dig!

    SvaraRadera