söndag 25 november 2012

Äntligen soffhäng...

Heeeeeej!

Jag tänkte för mig själv att denna söndag skulle bli en slappardag men i vanlig ordning så är det ju massor av saker man vill fixa med. Alva fick sitt nya skrivbord installerat och hon blev helnöjd. Lika nöjd blev Noah som fick ta över Alvas kök och minimatbord. Han har dukat och bjudit på fika vid sitt nya matbord...och lagom när man "huggit in" berättar han att det är bajs man äter...när man lagom äcklat säger "BLÄÄ" så skrattar han så han kiknar. Jag misstänker att vi kommer vara i kiss- och bajsåldern ännu ett tag... ; ) .

Från det ena till det andra. Det är advent om en vecka och stämningsfulla december nalkas. Som ni redan vet har jag tjuvstartat med lite pynt och nu samsas här underbara hyacinter med annat smått och gott.



I morgon är det en ny vecka men ännu en stund ska jag njuta av att det fortfarande är helg. Ha en skön söndagskväll!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar