söndag 16 december 2012

Avstressad!

Heeeeej på er!

Ååååh, så skönt det är när alla betyg är satta och höstterminens hårda arbete är till ända. Jag njuter alltid massor när jag får lämna hösten bakom mig, julen är inom räckhåll och när jag vet att ljuset snart vänder åter. Den här helgen har känts sååå skön. Kravlös och utan en massa måsten :). Jag har stökat en del och känslan av jul i vårt hus börjar nu infinna sig. Igår var jag och barnen och handlade julgran och förhoppningsvis är den klädd innan dagens slut. Här lite bilder från vårt hus(lite snask kom visst också med ;) ).



Med all snö som föll igår så har vi nu ett ännu vintrigare landskap. Nu borde vi väl få en vit jul!

Ett av mina favoritpynt här hemma är en väldigt enkel men finfin tavla av Ylva Skarp med texten här finns bara snälla barn. För även om det bor två små busfrön här så är de i alla fall riktigt snälla.



Nu vankas här lite tredje adventsfika. 

Ha en finfin söndag! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar