fredag 15 februari 2013

Första kvällen på sportlovet

Åh, fredag igen...och en hel veckas sportlov vilar framför mig! Så himla härlig känsla.

Veckan har gått superfort, som vanligt, och jag är så glad för att vi alla är friska just nu(peppar, peppar) ;) . 

Idag kunde jag också hämta ut ett paket innehållande detta finfina armband:


Det är ett Humanity-armband som jag klickade hem från Campadre.   Till ett riktigt fyndpris dessutom. Jag insåg dock att det inte riktigt kom till sin rätt på min väldigt vinterbleka handled men nu är det ju inte långt kvar tills vårsolens strålar får huden att dansa. Till min stora glädje matchade armbandet min urfina klocka som kära E  Tomten kom med:


Jag är såååå glad för denna skönhet från Triwa :).

Nu lite soffmys innan det är dags att slå igen mina grön-grå-blå.

Ha en skön fredagskväll! Kram  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar