lördag 16 februari 2013

Välsignad

För det mesta så rullar dagar och veckor på i ett enda huj och det känns som att åren bara går fortare och fortare. Speciellt sedan barnen kom. För egen del önskar jag att jag kunde bli bättre på att stanna upp och bara njuta av allt det goda i livet. Allt det som faktiskt finns där, inklämt bland jobb, matlagning, städ, tvätt och stress.

I torsdags fick jag i alla fall anledning att känna enorm tacksamhet och lycka när käkkirurgen ringde mig med ett glädjande besked. Jag blev så glad och lättad att jag faktiskt grät en skvätt ;) . I den stunden kände jag att livet är en fantastisk gåva som man aldrig kan vårda nog så omsorgsfullt. Det fick mig också att tänka på allt jag har och som jag tyvärr ofta tar för givet, som min familj, våra underbara barn, mina vänner, mitt jobb, vårt hem, min hälsa m.m, m.m. Välsignat är vad det är!

Så just nu gläds vi mycket och till kvällen kör vi schlagermys och jag och E planerar att fira med detta finbubbel ;).



En Bollingerchampagne i sann James Bond-anda :) . Ha en härlig lördagskväll!

Bamsekram! 

1 kommentar: