torsdag 11 juli 2013

Bodylotion från nordicfeel.se

Hej, hej!

Jag testar att posta ett inlägg från mobilen! Hoppas att det inte blir tokigt nu :-o.

För er som inte redan vet så är jag är helt såld på Victorias Secrets body lotion. De luktar sååå gott och jag som blivit väldigt känslig mot all parfym är smått överlycklig över att jag tål dessa välluktande lotioner. 

Jag har tidigare fått beställa dem från USA eftersom jag inte hittat dem i Sverige. Det har ju kostat en del tull och priset har varit minst sagt varierande. För ett tag sedan upptäckte jag att nordicfeel.se hade dessa underbara krämer. Till min stora lycka  :-D. I tisdags lade jag min första order och redan idag kom de, trots att jag valde gratis frakt. Jag är helnöjd! 

Ha det bra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar