söndag 7 september 2014

Nytt i garderoben

Så var det helgens sista dag och den har ju gått för rackarns fort.  Här har vi tvättat, vattnat blommor, satt upp lite tavlor i Noahs rum, klippt gräs och E jobbar för att få upp nya lampor över köksbordet. En helt vanlig söndag med andra ord!

Inför hösten har jag hittills förnyat min garderob med den här enkla, supersköna och snygga klänningen från Lindex.

Bild lånad från lindex.com
Gillar verkligen när kläder är mångsidiga och den här klänningen blir fin till ett par sneakers till vardags och lite stiligare med stövlar/boots/pumps + accessoarer till festligare tillfällen.

Från H&M beställde jag den här stiliga men supersköna kavajen i jersey. Så himla skön men ändå dressad. Märkligt ändå, att inte utbudet är större på den här typen av kläder...alltså dressat i jersey.
Bild lånad från hm.com

Till fötterna har jag ännu inte handlat något nytt men det lutar åt den här ursnygga bootsen, från Nilson shoes, som jag köpte i brunt förra året och som nu finns i svart. Jag fullkomligt älskar den...såväl till utseende som bekvämlighet.

Bild lånad från putfeetfirst.com


Nejvars, nu ska här värmas lite rester från gårdagens middag. 

Ha det bra! Sköt om dig!

Kram

4 kommentarer:

  1. Gud vilka snygga skor, vill ha!!

    SvaraRadera
  2. Jaa, visst är de!

    Finns här: http://www.putfeetfirst.com/se/nilsonshoes/Kvinna/Kangor_och_Boots/OSCARIA%2C-AMELIE-CHELSEA/p/282610

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga kläder/skor!
    Puss Carro

    SvaraRadera