lördag 15 november 2014

Vinterstjärnor

God morgon! Här är vi uppe i ottan...som vanligt ;). Denna morgon lyser det vackert i vardagsrummet. I veckan satte jag upp några vinter-/adventstjärnor. Det är ju sannerligen ingen vinter att tala om men det är ju snart advent och ljuset behövs här ute i mörkret.


Ska snart starta ugnen och grädda lite brötchen till lördagsfrukosten. Annars hoppas jag på en lugn lördag för att återhämta lite av de krafter som den här veckan sugit ur min kropp. Det är sjukt mycket på jobbet samtidigt som E har varit borta mycket och allt här hemma har vilat på mina axlar. Vet att jag är ganska kass på att lyssna till kroppens vädjan om ett lugnare tempo men nu protesterar den högljutt och jag inser att jag måste varva ned.

Hoppas att du får en fin lördag och en trevlig helg! 

Kram Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar