onsdag 26 september 2012

Missoni...eller rättare sagt missonimiss

Hej, hej!



Ingen har väl missat att Lindex igår lanserade sin kollektion som Missoni designat. Jag hade spanat in två klänningar som jag sååå gärna ville ha(i alla fall någon av dem). 


Mitt förstahandsval...sååå snygg


och denna fastnade jag också för  ;), framförallt i den här färgen...
men också i den här vinröda färgkombinationen.


Med en morgonpigg busunge så tänkte jag att det blir väl inga problem att klicka hem en klänning från hemsidan. Ack så fel jag fick :(. Fastän jag satte mig vid datorn 5.40(ja, du läste rätt) så var just de två klänningar som jag spanat in slutsålda...i alla storlekar och olika färgkombinationer. Suck! Jag inser att jag nog underskattade de kommersiella krafter som råder i vårt samhälle. Nåväl, jag blir inte på något sätt olycklig utan dessa klänningar men de var verkligen i min smak. Jag får väl gå upp ännu tidigare nästa gång ;)

Ha det gott!

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar