lördag 27 april 2013

Lovely lördag och boktips

Hur glad blir man inte när man vaknar och solen tokskiner in genom fönstren? Särskilt när de igår, på väderprognosen, meddelade att det skulle bli regnigt och kallt idag! 

Här har vi tagit det ganska lugnt...varit och handlat och fyllt på förråden :). Alldeles nyss var min bror här med sin familj för att gratta Noah i efterhand och det var jättetrevligt att ses. Barnen är såå förtjusta i alla sina äldre kusiner och de njuter i fulla drag av deras sällskap. Vi fikade på en riktigt mumsig paj...ska återkomma med recept på den. 

Igår när jag kom hem låg det ett paket i brevlådan...inuti dolde sig dessa finfina paket.



Fint inslagna med stiliga etiketter. Sånt gillar jag ;). Hur som helst, de fina paketen innehöll Leilas Hello cupcake och superlyxiga slickepottar. Allt från Leilas generalstore.




Jag har varit supernöjd med allt som jag handlat därifrån och denna order lade jag sent i torsdags eftermiddag och paketet låg i lådan nästa dag. Super!

Nätshopping är ju verkligen toppen när det fungerar så bra. När man bor i en sådan liten ort som vi gör är det ibland omöjligt att få tag på saker man är ute efter. Samtidigt försöker jag tänka på att stötta de små lokala handlarna så mycket som möjligt. Annars går ju de under och det vill man verkligen inte. 

Leilas Hello cupcake säljs nu till kampanj och kostade bara 99 kronor! Ett fynd tyckte jag som har varit på väg att köpa den för det dubbla ;). Slickepottarna är superbra och tål upp till 260 graders värme(typ). 

Ha nu en fortsatt fin lördag! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar