torsdag 20 juni 2013

Sötaste blomplockarna...



har varit ute på blomjakt på idag ;). Midsommarstången har pyntats och blombuketter ordnats till morgondagens långbord. Äntligen dags att fira midsommar och vi blir ett stort gäng som firar i morgon. Det blir en mix av både familj och vänner. Kul, kul! 

Jag vet att ni är många som försöker kommentera men utan framgång. Jag hade själv samma problem innan jag skaffade g-mail och därmed fick ett google-konto. Det är ju så synd eftersom kommentarsfältet ofta står tomt ;). Hur som helst är ni ju några som hör av er via Facebook och mess och ni önskade att jag skulle lägga upp recept på smörgåstårtan jag gjorde i veckan. Recept kommer under helgen!

Hoppas nu att du får en underbar midsommarafton!

Kraaaam!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar