tisdag 25 juni 2013

Vattenkrig

Hej hopp!

Ååååhh, vad det är skönt med semester! Det tar alltid några dagar innan jag känner att jag kommit ner i varv och nu, när den första veckan passerat, känns det som att jag och barnen har landat. Vädret har varit mer än okej hos oss även om jag gillar när det är riktigt varmt. Det är skönt så länge solen är framme men så fort den försvinner blir det kyligt och tröja åker på. Nog om vädret ;).

Busungarna har blivit badtokiga och börjar tidigt på morgonen med: "kan vi bada, mamma?" Än så länge har det blivit en gång per dag men för egen del tycker jag att det är alldeles för kallt och tittar helst på. Idag var glädjen extra stor eftersom bästkusinen Viggo kommit hem efter några dagar hos sin farmor och då blev det bad och vattenkrig av rang. 

Lillbuse Noah startar och Alva och Viggo är inte sena att hänga på ;). Visst ser det härligt ut?

Ha en skön tisdagskväll! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar