tisdag 30 december 2014

Gott slut och gott nytt år!

Åh, visst går dagarna alldeles för fort när man är ledig. Här varvar vi biobesök, badhusbesök, utelek och innelek med små, korta stunder av vila ;). Vi passar på att träffa vänner och familj och har det allmänt bra. I kväll har jag förberett nyårsaftonens dessert, som blir den här oreo- och chokladcheesecaken. Jag gillar när man kan förbereda så mycket som möjligt av en middag så att man hinner umgås mycket. 

Det har varit en smärre anstormning här inne de senaste dagarna efter recept och det är ju superkul. Mitt absolut mest besökta recept är också en av mina favoriter och det serveras här i morgon :). Tusentals av er har hittat det och det är de här supergoda tunnbrödssnittarna.

Eftersom jag inte vet om jag hinner titta in i morgon passar jag på att redan nu önska er en härlig avslutning på 2014 och ett alldeles underbart 2015. 

Här är mitt 2014 i bilder...många fina minnen...


Uppdatering: märkte att det inte gick att se bilderna när man klickar på den...och jag lyckas inte få till det :( gaaaah!


Ta hand om varandra och ha det gott!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar