lördag 16 mars 2013

Favorit i repris

Som ni kanske minns så hade jag svårt att bestämma mig för om det skulle bli rosa eller lila accentfärg här hemma i vår. Jag inser att rosa är min absoluta favvofärg till våren(om den nu bara ville komma) och min fina E är tämligen likgiltig när det gäller färgval så då är det bara för mig att välja ;).  


Ljuslyktor i en underbar rosa färg från H&M Home, doftljus från Åhléns och en klassisk kruka från Cult som varit med länge nu...


På affären Lyckoklöver(i vår lilla stad) hittade jag dessa fina ljuslyktor/vaser/krukor som får pryda våra tre minifönster...



och så lite rosa pynt på tavellisterna, bl.a. en rosarandig bricka från Bruka. (Ber om ursäkt för motljuset i denna bild ;) . Märks det att jag är amatörfotograf?) Haha. Jag vill gärna matcha med kokböcker och tidningar som går i rosa...(hur nördigt är inte det?) Men sån är jag!


Årets första pelargon får pryda köksbordet..och sedan lite bilder från rummet.





Nu kom E precis innanför dörren, så nu ska jag hoppa in i duschen innan jag börjar med kvällens måltid! Hoppas att du får en trevlig lördagskväll. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar