fredag 8 mars 2013

Sen uppdatering och underbara solstrålar...

Självklart drabbades jag till slut av årets omtalade influensa. Denna influensa "deluxe" slog till helt utan pardon och jag blev sängliggande i fyra dagar! Trodde först att jag kraschat och gått in i väggen för usch, fy och blä så utmattad jag blev. Även efter att jag tagit mig ur sängen så har återhämtningen varit seg. Puh! Denna vecka har jag i alla fall varit tillbaka på jobbet och då bör man ju lägga i en högre växel för att komma ikapp. Det har väl gått sådär :). 

Men, men...idag är det ju FREDAG, veckans bästa dag om du frågar mig. På jobbet har vi en motionstimme i veckan och hittills har jag, under de ett och ett halvt år som jag jobbat på mitt nya jobb, inte utnyttjat den. Så idag var det äntligen dags och det var helt underbart. Jag tog en powerwalk i solskenet och det gör ju sååå gott för både kropp och själ. Det känns dock att min kropp bara är en blek skugga av sitt forna jag och jag hoppas att det ska bli mer tid till motion i framtiden. De säger att det blir enklare att få till det när barnen blir större ;).  

Nu en stund med dessa trevligheter, innan resten av familjen väntas hem för helg och fredagsmys!



Senaste numret av ELLE´s mat & vin och en chailatte. Jag tror minsann att jag ska ägna ett alldeles eget inlägg till denna söta och värmande dryck framöver.

Ha en finfin fortsättning på fredagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar