fredag 15 mars 2013

Vårlängtan

Vaknade i onsdags och steg upp ur sängen för att se marken full av nyfallen snö. Konstaterade för mig själv att det säkerligen inte är det sista bakslaget när det gäller snöande för denna vinter. Kommande natt sjönk temperaturen till 20 minusgrader här hos oss...och samma sak natten till idag...SUCK...och kylan ska tydligen hålla i sig.

Jag vill ha vår...NUUUU...och efter våren väntar den underbara sommaren. Jag hittade ett collage från midsommar förra året då vi gick för att mata hästarna. Det värmde rejält nu i den kalla vintern.


Ikväll är jag gräsänka med mina små busfrön och vi har ätit hämtmat, poppat popcorn, dansat till melloplågor och kollat på Amigo och Wild Kids. Nu när barnen somnat har lugnet lagt sig och jag sitter och slöar framför Skavlan och kollar efter någon god sås till morgondagens middag. Känner dock att jag borde gå och lägga mig eftersom Noah med största sannolikhet kommer att vakna klockan 6. 

Ha det gott! Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar