söndag 8 september 2013

Nytt halsband från Edblad och syster ysters födelsedag!

Tooodeloo

Vilka underbara sommardagar. Jag njuter...;) vet att ni är några som längtar höstluft och stickade tröjor men jag är smått euforisk över att hösten låter vänta på sig! Vi har ju sååå många månader framför oss med frisk luft och varma kläder så jag är tacksam för varje dag med sol och värme :).

I veckan fyndade jag ett nytt halsband. Jag köpte det hos stilfulla ;) Stil och ting här i vår lilla stad. Kedjan är silverfärgad och stjärnan är i färgen roséguld. Jag är helnöjd!



Igår grattade vi syster J som fyllt år i veckan. Alltid lika mysigt med god mat och trevligt umgänge.


Paketöppning!



Älskar måltider med mycket gott plock att äta! 
(Tack än en gång allra käraste syster!)

 Vi hörs!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar