fredag 4 oktober 2013

Kanelbullens dag och nya skor från Put feet first

Hej!

Hur många kanelbullar har det hunnit bli för dig idag? Det bjuds ju på bullar lite överallt idag ;). 



Hursomhelst, den nya årstiden leder ofta till en del uppgraderingar av garderoben och i veckan fick jag hem ett par finfina boots från NILSON. Jag är en riktig tråkmåns när det kommer till skor och köper nästan alltid svarta. Nu hittade jag dock dessa snygga boots i brunt och jag testade att klicka hem dem från Put feet first eftersom jag alldeles för sällan kommer iväg till "storstan" och tyvärr inte hittat några snygga skor här i vår lilla stad. Hos Put feet first kan man handla från både NILSON SHOES, din sko, skopunkten, Jerns och ecco. Superpraktiskt! Titta in HÄR får du se!



Supersköna med låg klack och tajta skaft. Ett par Malin-boots helt enkelt!


Trevlig fredag!

Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar