onsdag 30 oktober 2013

Trött, trött och lite julfint från H&M



Heeeej!

Här är vi mitt i höstlovet och jag känner mig såååå galet trött trots lediga dagar :(.  Det känns som att jag har en förkylning i kroppen som inte riktigt bryter ut. Dessutom är ju vädret gråtrist och dagarna mörka. Som grädde på moset har vi en galet trotsig 3-åring här hemma. Han utmanar oss på allehanda, kreativa sätt och jag kan inte fatta hur arg jag kan bli på en plutt som jag älskar så enormt mycket...gaaaaah!!! Han retar dessutom gallfeber på sin storasyster, som för det mesta är väldigt tålmodig med honom, så stämningen är minst sagt svajig här hemma ;).

Uppiggande däremot är dessa fina julbilder från HM home:



 



Bäst gillar jag detta vita, fräscha rum med detaljer i grått och silver.



Några godbitar hann jag klicka hem och nu börjar jag så smått längta till julen. Det är ju inte ens en månad kvar till advent ;). Yey!


Ha det gott!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar