tisdag 6 januari 2015

Ett jullov går så snabbt...

javars...sista lediga dagen idag. Julen är utstädad, sånär som på tre vinterstjärnor i vardagsrumsfönstren ;). 

Här har inte blivit mycket skrivet under ledigheten och jag känner att jag måste bestämma mig för vilken nivå jag ska lägga mig på när det gäller bloggandet. Mitt dilemma är egentligen att jag vill göra det mesta i mitt liv helhjärtat. Jag skulle helst vilja göra ett inlägg här varje dag :) men det är helt omöjligt eftersom jag ska jobba heltid och är mitt uppe i småbarnsåren med allt vad det innebär...och att vara mamma och att göra ett bra jobb som lärare är naturligtvis prio ett. Sen tar det ju en massa tid att sköta vardagens sysslor som städning, tvätt och matlagning med mera, så vi får väl se vad som kan vara rimligt när det gäller bloggandet. Ni är ju allt fler som hittar hit och det är ju jätteroligt och samtidigt en betydande drivkraft för att fortsätta blogga.

Jag har tagit massor med bilder under min ledighet och här är ett gäng från nyår som jag ju ännu inte hunnit skriva om :S. Ni får hålla tillgodo med några bilder.

Nyårsdukningen...

som inte helt otippat gick i stjärnors tecken...

 stjärnljusstakar, stjärnconfetti och servetter med stjärnor fick det bli...


och här är godisbrickan...

 och en massa snacks och tilltugg förstås...

 snittar till små och stora...

 och sen åt vi den här smarriga Oreo chocolate chip cheesecaken till efterrätt.

Som sällskap hade vi ett gäng kameraskygga men väldigt goda vänner som förgyllde vår nyårskväll. :).

Vi hörs!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar