lördag 10 januari 2015

Odd Molly-fynd till garderoben

Idag blev det morgon tidigt här. Redan innan klockan slagit sex kom Noah tassande. Vi försökte desperat få honom att slumra till en stund, även om vi visste att det var lönlöst. Vi drog oss en stund innan jag tänkte att det är lika bra att utnyttja morgonstunden. Jag gick ut till träningsrummet, ställde mig på löpbandet och efter det hann jag med några stabiliseringsövningar för ryggen. Frukosten är också avklarad och nu ligger dagen framför oss. E jobbar idag och Alva ska på kalas så vi får se hur vi ska disponera dagen.

Från det ena till det andra...jag är inte så förtjust i att trängas med folk på mellandagsrean. Jag kollar efter fynd på nätet i stället. Det finns en uppsjö av märken som jag tycker gör snygga och sköna kläder men faktum är att jag är lite för ekonomisk(eller snål ;) ) för att köpa dem till fullpris. Speciellt om det är kläder med klassiska snitt som håller i många säsonger. Senast hittade jag två Odd Molly-toppar på zoovillage.


En vit och en rosa. Gillar Odd Mollys små detaljer...

 och den här finfina loggan på ryggen.

Fina fynd i min stil! :)

Ha en trevlig lördag! Vi hörs!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar