fredag 24 maj 2013

Förberedelser

Hej, hej!

Redan fredag igen och här har denna chokladtårta bakats på löpande band.



I morgon fyller nämligen käraste mamma 70 år och det måste förstås firas. Hoppas nu bara att det inte ska regna i morgon eftersom det är sååå mysigt att sitta ute nu när det äntligen har blivit vår. 

Det har varit en hel del fix inför morgondagen och mellan varven hann jag på eftermiddagen slinka in hos naprapaten. Har haft mycket strul med min rygg efter mina graviditeter och tar tagit till alla medel som tänkas kan för att få ordning på den. Många myrsteg känns det som men nu har i alla fall den ständiga värken börjat lysa med sin frånvaro :). Yey!

Nu ska jag dock göra i ordning mig för sängen. Misstänker att det blir fullt ös i morgon :).

Ha en trevlig helg!

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar