fredag 3 maj 2013

Sundvik by Ikea

Åh, redan helg igen. Den här veckan blev ju helsnurrig när det var ledigt mitt i veckan. Det kändes ju som måndag igår men nu är det helg igen. Jag skulle i och för sig kunna tänka mig att ha ledigt varje onsdag ;). 

Jag hamnade på Ikeas sida igår och snubblade över denna tokfina skolbänk. Sundvik heter den och finns i vitt och svartbrun. Den skulle definitivt höja känslan när vi leker skola och den är ju bara sååå fin. Jag minns hur man klädde sin skolbänk med fint presentpapper och hade alla sina grejer däri...nostalgi! 

Märkligt bara hur barnrummen blir fulla med möbler och saker ;). Vi får väl se om det finns plats för denna finfina möbel framöver.



           SUNDVIK Skolbänk IKEA

Hoppas att du får en härlig fredag! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar