lördag 22 mars 2014

Då var det lördag igen och jag inser att det gått en hel vecka sedan mitt senaste inlägg. Sorry!

Det har varit en märklig vecka på många sätt. Veckan startade krassligt efter helgens förkylning. Med fullt ös på jobbet och mycket här hemma har det gått för runt. Min fina E har dessutom varit bortrest och busungarna har varit såå trötta. Utöver det har människor runt omkring råkat ut för hemska saker och återigen får jag känna tacksamhet för allt jag har. Det har varit en smärre berg- och dalbana rent känslomässigt. Skönt dock att veckan fick avslutas väldigt trevligt hemma hos grannen, tillika syster yster. Min systerson fyllde nämligen 8 år i veckan och igår firade vi honom. Här lite bilder från kvällen:


Födelsedagsbarnet

Alltid lika lyxigt att komma till dukat bord

Vi bjöds på grekisk pytt i panna, mums, mums!

Noah lekte gärna med walkie talkies...

och Alva svingade Star Wars-svärd.

Lite bus med kusin Emma <3


Kvällens värdar

Mycket att spana in på paddan

Vackraste systerdöttrarna(som inte var förberedda på fotograferingen :)...men varför blir bilderna numera så suddiga när jag redigerat dem? Fredrik! Vet du?

Vi hörs!

Sköt om dig!

Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar