onsdag 5 mars 2014

Gospel och Grey´s anatomy


Jag är en sån som sjunger hellre än bra men som gärna kan brista ut i någon sorts vrålsång här hemma när jag fått någon favvolåt på hjärnan och när jag har lite extra energi som måste pysa ut. Det hände senast idag och Noah gjorde allt för att överrösta mig genom att ropa: "tyyyyyyst mammaaaaa". Du förstår säkert vad det säger om min skönsång. Hur som helst...det hindrade mig inte från att testa gospel idag. Det startade ett gospelprojekt i vår lilla stad idag som sträcker sig till slutet av april och eftersom gospel är musik som gör mig riktigt rackarns glad så ska jag hänga på och se om jag kan få till det med skönsången ;). 


Just nu sitter jag dock och väntar på nästa avsnitt av Grey´s anatomy. Det är faktiskt den enda tv-serie jag anstränger mig att följa på tv nuförtiden. Om du såg förra avsnittet vet du vilken grym cliffhanger det blev. Kan knappt bärga mig :). 

Ha det gott!

Kram




1 kommentar:

  1. Hahaha vad roligt det låter!! Vart har dom gospel nånstans?
    Ja, Greys satt jag också och väntade på, det är ett av mina inte-missa program :)

    Kramar

    SvaraRadera