fredag 9 maj 2014

Äntligen fredag



Jodå, jag lever. Jag har bara inte haft tid att titta in här på ett tag.

Det märks att vårterminen går mot sitt slut och många av eleverna är trötta efter ett års studier och jag kan lova att det händer både det ena och det andra på ett ställe med ca 500 tonåringar :). Därför är det extra skönt med fredag denna vecka. 

Mycket annat har också tagit min energi den här veckan men det handlar mer om livet i stort och hur skört allting är och att man ALLTID måste leva här och nu. Något annat finns liksom inte.

Här är det fullt ös då Alva har favvovännen här på pyjamasparty och övernattning. De fnittrar och busar och roar sig just nu med att dansa och showa samtidigt som de tittar på Let´s dance :). Härligt!

Hoppas att du får en mysig fredagskväll och en trevlig helg!

Kram!


2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt med fredag! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Vilken söt bild! Jag skulle vilja skriva så mycket till dig men veckan har tjuvat min energi, det blir bara ett stort TACK!
    Vad mysigt med fnittriga tjejer, det GER energi :-) !
    Ha en mysig regnig helg!

    Kram L

    SvaraRadera