fredag 16 maj 2014

God morgon fredag och The knit jacket

Fredag igen och idag strålar solen från en klarblå himmel. Vädret ska visst vara soligt och varmt hela helgen. Lycka!!! Veckorna är ganska intensiva och det blir lite glest mellan inläggen men det är såå kul när du tittar in här. 

Jag har ju länge suktat efter Odd Mollys The lovely Knit som jag tycker ser så fin ut på andra. När jag väl började prova olika färgställningar och mönster så tyckte jag att jag såg ut som en tant, hihi. Det var inte jag helt enkelt, trots att jag nog snart klassas som tant :). Jag testade istället The knit jacket, som är snarlik i modellen och som finns i många fina enfärgade varianter. Det blev en rosa nu till sommaren. När jag skulle ta en selfie för att visa er kom busungarna tillika linslusarna snabbt fram :). Lite svårt att hålla styr på sina egna miner då ;).






Tröjan har flera fina detaljer på ryggen men jag lyckades inte riktigt få med den fina loggan högst upp på ryggen. Definitivt en ny favvo.



Helgen är fylld med trevliga händelser som Entrés dansshow och konsert med Sean Banan. Ska försöka hålla er uppdaterade.

Trevlig fredag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar