lördag 17 maj 2014

Entrés vårshow

Jag har dansat en hel del i mina dagar. Det är ju sååå himla roligt och faktiskt väldigt trist att det händer alldeles för sällan numera. Därför var det vansinnigt roligt att komma iväg på Entrés vårshow idag. Massor av talangfulla barn, ungdomar och ja, faktiskt en dansgrupp med medlemmar i åldern 60+. Allt i en härlig mix med fantasi, böcker och sagor som tema. Båda busungarna var med och satt som förtrollade. Här ett litet bildcollage: 


Fast den största anledningen till att vi var där var för att min systerdotter och barnens kusin Emma är danslärare och elev på Entré. Så galet (dans)begåvad och snygg, snygg, snygg...du strålar verkligen Emma <3. 

Emma syns i bildregnet nedan...tjejen i gult ;). 





När vi åkte hem sa Alva: "Mamma, jag vill börja dansa...och jag vill ha Emma som danslärare". Inte helt otippat :). 

Hoppas att din lördag varit bra!

Vi hörs!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar