onsdag 16 juli 2014

Semesterlunk

Märks det att jag har semester? Det är nästan spöklikt här inne :).

Det är märkligt att när jag jobbar och har dagarna fullspäckade med en massa måsten. Då hittar jag tid till det mesta och ibland lite till. Fast när alla måsten försvinner så är det helt plötsligt svårt att ta tag i saker och ting. Lite så har det varit med bloggandet och kanske får det vara så just nu. 

Idag tog vi tre sjöars väg till Nora. Där är så vansinnigt mysigt att bara strosa omkring och ett måste är att äta Noraglass. 

Mina finaste på väg mot glassbaren.


På eftermiddagen plockade jag reda på en del saker som jag shoppat och kanske ser du att det går en "röd tråd" genom bilden?

Den "röda tråden" är ju rosa. Likt flugor som dras till ljuset så dras jag mot allt smått och gott i rosa, vare sig jag behöver det eller ej :). Min nya glasskopa från Zyliss är knalligt rosa men ser nästan röd ut bland allt det andra på bilden. 

Härligt med nya teer, doftljus, spritspåsar, servetter med mera...och skålar och slevar kan jag nog aldrig få för många ;).

Ha det gott!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas allt är bra med er! Vilken snygg brygga/altan ni bygger, såg den från sjösidan i onsdags när vi åkte med Råsvalen. Kram...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå där! :). Jaa, soldäcket/bryggan blir verkligen toppen. Hoppas att ni har en skön sommar Åsa!

      Kramis

      Radera