fredag 17 oktober 2014

Fredagspiffat...men orka höst?


Här är fredagspyntat med finfina, vita blommor som E fick med sig från en av veckans föreläsningar.

Köksbordet har också fått sig en makeover i veckan. Hittade minivarianter av Ernsts stormlyktor och de blev snabbt nya favoriter. Här tillsammans med ett arrangemang som jag planterade i veckan av miniorkidéer och suckulenter.




Allt piff till trots så är den här tiden sååå trög. Hösten och jag går inte riktigt ihop. Det är inget nytt...det händer varje höst och jag försöker verkligen intala mig, varje år, att den här hösten blir nog annorlunda. Jag blir sååå trött och får verkligen leta efter mitt driv och min motivation som annars brukar vara ganska trogna vapendragare.

Men, men...på söndag fyller vår härliga tjej 7 år och hennes längtan och förväntan lyfter även mitt tröga sinne :). 

Nu väntar Idol och en laddning med glass :).

Sköt om dig!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar