onsdag 1 augusti 2012

Jag mötte Lassie...

...finns det ju ett uttryck som heter. Denna vecka har jag varit med om inte mindre än två sådana "möten". Nämnas bör att jag bor i Bergslagen och här är inte vanligtvis så kändistätt ;). I måndags var vi på utflykt i Nora och när vi gick där och strosade var det plötsligt avspärrat och en skylt där det stod filminspelning. Vi fick veta av en dam att de spelade in en deckare av Maria Lang och Mikael Persbrandt med flera hade intagit stan. Skådisarna syntes på låååångt håll...men som jag sa: "Jag mötte Lassie".
Igår när jag var på Ica här i stan så var där två små söta killar som sprang omkring med sina små kundvagnar. Det var inga mindre än Zlatans söner Maximilian och Vincent.  De har delar av sin släkt här i stan på sin mammas sida och är väl här på lite semester. 
Zlatans pojkar med sin mamma Helena Seger
Bus-söta som de var så väckte de snabbt ett leende på mina läppar. Jag tänkte då att det är nog inte överallt som de kan knalla runt i godan ro med små kundvagnar...precis som vilka killar som helst. Säkert riktigt skönt för dem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar