måndag 17 februari 2014

Canon EOS 600D

Hej hopp,

och ursäkta tystnaden här inne. Sjukstugan fortsätter och jag känner mig lite som "the last woman standing". Hoppas verkligen att jag får fortsätta må bra. Efter att att ha skurat, tvättat och spritat runt här i vårt hus under helgen var det helt underbart att idag ta en lååång promenad med solen som sällskap. Tror bestämt att varenda cell i kroppen gjorde volter av lycka :).

Goda nyheter är också att jag har fått sällskap av denna lyxiga pryl här hemma :) . Nämligen en Canon EOS 600D.



Jag håller som bäst på att lära känna den och önskar mig liiite mer tid att sitta och prova mig fram. Ni som följer mig är väl vana vid mina mobilbilder vid det här laget...men förhoppningsvis dyker det upp lite mer kvalitativa bilder framöver ;). 

Att bara sätta i batteriet och minneskortet för att knäppa några bilder gav en riktigt trevlig upplevelse. Här min frukost med turkisk yoghurt och blåbär, toppad med färskriven ingefära som blandats med varm honung. 




och här Pauluns Superjuice(jag försöker få i mig mycket antioxidanter för att om möjligt boosta immunförsvaret :) ).



I morgon har 48-timmarsgränsen passerats och vi planerar en liten utflykt med korvgrillning och utelek. Hoppas solen vill vara med.


Vi hörs!

Kram

2 kommentarer:

  1. Riktigt skarpa bilder! Hoppas du blir fortsatt nöjd med kameran och att du håller dig på benen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, det känns jättekul med kameran :). Vill verkligen fortsätta hålla mig på benen! Hoppas att allt är bra med dig och dina fina :).

      Kram Malin

      Radera