tisdag 12 augusti 2014

Livstecken och finfin förvaring i flickrummet

Jag vet...inläggen duggar inte tätt. Den här gången kom en semestertripp och en rackarns förkylning i vägen. Jag kom hem från Stockholm i lördags med värk i kroppen. Den höll i sig och övergick i feber som gjorde att jag inte kunde börja jobba igår som det var tänkt. Man blir ju lagom stressad av att vara hemma under läsårets första arbetsdagar och i morgon ska det väl ändå vara dags. 

Ni får hålla tillgodo med bilder från Alvas rum. Där har vi haft utrensning under sommaren och lite nytt har flyttat in. Bland annat denna urfina trio av lådor/boxar som nu hyser smycken, medaljer och tatueringar. Den finns hos H&M Home just nu och det bästa med designen är att de ser ut som vackra sagoböcker.



 De fanns i kollektion redan i vintras men då tog de slut innan jag hann lägga vantarna på en uppsättning.
Här tillsammans med ett ännu ett par finfina förvaringslådor som jag hittade på Hon & Han/Lyckoklöver här i vår lilla stad.

Hoppas att du haft en bra start på veckan!

Ha det gott!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar