lördag 30 augusti 2014

Soldäcket, solbryggan, dansbanan

Ja, jag/vi vet väl inte vad vi ska kalla den än. Den har ju varit färdig ganska länge nu...sommarens stora byggprojekt. Min käre E har slitit hårt i sommarens hetta och vi är galet nöjda med resultatet. Jag hade tänkt att jag skulle ta bilder medan det fortfarande var sommar och dynor och parasoll prydde bryggan och möblerna. I stället tog jag med mig kameran ner i torsdags när jag och Noah spelade fotboll på vår lediga dag. Solen strålade denna vackra augustidag och jag passade på att ta några bilder. 


Äntligen fick också vi en badbrygga och slipper snika på grannarnas ;).

Från sjösidan


I ärlighetens namn hann vi inte njuta så mycket av loungemöblerna men vi fikade och badade desto mer vid bryggan:).

I dag tar vi det lugnt här hemma. Alva har varit och provat körsång men Noah har något som spökar i kroppen och har massa prickar över hela sig. Ogilla! Han är dock pigg och leker som vanligt så 1177 tyckte att vi skulle vänta till måndag med att söka vård. Trist bara att våra middagsplaner med goda vänner gick om intet.

Hoppas att du har en härlig lördag!

Kram

2 kommentarer:

  1. Fina bilder, hoppas hösten bjuder på soliga dagar så att ni kan njuta länge även om vattentemperaturen inte inbjuder till bad längre.

    SvaraRadera
  2. Tack Åsa. Hoppas verkligen att vi har många soliga höstdagar framför oss.

    Ha det gott!

    Kram Malin

    SvaraRadera