fredag 17 januari 2014

Rosa kettlebell

Hallå där...hoppas att du har en skön fredagskväll. Här har lugnet lagt sig efter att två fredagströtta men stundtals speedade busungar somnat. 

När jag lämnade jobbet idag tänkte jag, som så många andra fredagar, att veckan gått galet fort. Under hösten jobbade jag inte torsdagar och det gjorde självklart veckorna lättare men även nu när jag jobbar full tid så springer alltså veckorna iväg. 

Min E och jag har gått om varandra i veckan p.g.a. att han jobbat sena kvällar och kommit hem när jag redan somnat. I morse när jag kom till jobbet hade jag ett mejl från E med denna bild bifogad:  





:)

Under julledigheten har min bäste E återigen kittat upp sitt/vårt träningsrum och bl.a. har han uppgraderat sina kettlebells :). Helt ärligt vet jag inte vad det är för skillnad mot de tidigare men de här är tydligen sååå mycket bättre ;). Den här finfina i rosa är alltså min att svinga med. Tror jag fattar vinken :). Är du på jakt efter kettlebells så finns de hos nordicfighter.com ...E:s favvobutik.

Vi hörs!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar