söndag 12 januari 2014

Vill ha, vill ha, vill ha

Nytt år, nya trender. Butiker och webbutiker är sprängfyllda med massor av fina nyheter. Allt för att vi alla ska shoppa så mycket som möjligt. I och med internet och dess gränslösa utbud så måste man verkligen bestämma sig för vad man behöver för annars är det lätt att lockas att shoppa mer än nödvändigt. 

Här delar jag med mig av det som jag väldigt gärna vill ha men kanske inte behöver ;). 


Först ut en klänning från H&M

Denna finfina väska från Lindex skulle matcha klänningen perfekt.
Väskan skulle också passa superbra till dessa ursnygga jeans(som till min stora lycka redan finns i min garderob) De kommer från H&M.
Till jeansen skulle jag kunna tänka mig den här toppen nedstoppad med ett snyggt bälte. Från Lindex kommer den.
Den här ursnygga stövletten från Nilson shoes(putfeetfirst.com) skulle passa både klänning och jeans...


Till sist skulle jag sååå gärna vilja skaffa mig en Odd Molly lovely knit. Har spanat på dem flera säsonger och gillar att det är en jacka, kofta, kavaj och tröja i ett...typ :). Frågan är bara vilken färg man ska satsa på? Är ju väldigt svag för rosa...



 men i svart kanske den är mer flexibel...



 Eller varför inte en fin korallröd färg till våren och sommaren...och som även passar såväl höst som vinter.




Bilderna är lånade från putfeetfirst.com, hm.com. lindex.com, oddmolly.com

Vi hörs!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar