onsdag 1 januari 2014

Välkommen januari och år 2014

Ny dag och nytt år och visst funderar man, i alla fall jag, över vad det nya året ska ta med oss på för äventyr. Inga särskilda nyårslöften på tapeten men jag har, i och för sig, tänkt att jag ska bli ännu bättre på att vara tacksam för allt vi/jag har. Det är väl kanske ett nyårslöfte :). Känner mig redan lyckligt lottad i så många avseenden men ibland har vardagstristessen och stressen en förmåga att dölja allt det goda i livet.

Nyårsaftonen firades hos fina vänner med god mat och trevliga samtal. Tyvärr fasar många för att jag ska lägga upp någon bild på dem här så det får bli andra motiv...som vanligt blir det mest på det vi äter :). 


Det blev en klassisk Toast Skagen till förrätt, rostasfilé med hasselbackspotatis till varmrätt och glassbomb till efterrätt. 

Önskar er en fin start på det nya året! Ta hand om varandra! <3

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar