fredag 4 april 2014

Fredag igen...

och jag tycker att veckorna går lite för fort just nu. Jag hinner nästan inte med :). 

Eftermiddagen tillbringades i frisörstolen för klippning och nya slingor. Min höggravida frisör gjorde sin sista dag innan sin föräldraledighet och när hon drog slingorna ur hättan fick hon stundtals luta sin mage mot mig. Hon och maken har svårt att enas om vilket pojknamn den lilla ska få men jag tror minsann att det blir en liten flicka ;). 

Hur som helst...kvällen avslutades i raketfart med bad av barn, räkfrossa och läxläsning med Alva. Hon har fått en ny läxbok och läser numera ett helt kapitel som läxa. Hon är galet vass på läsning och jag vet inte vem som är mest stolt över hennes prestationer...hon eller jag :).

Har inte hunnit fota så mycket i veckan men här är bilder på härliga pärlhyacinter som fortfarande pryder vårt hem:



I morgon väntar en tur till Örebro för att gratta barnens kusin och några ärenden ska uträttas. Hoppas att du får en trevlig helg.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar