torsdag 26 juni 2014

Den här tiden alltså...

den är ju helt magisk.


När sommarledigheten vilar framför oss, när ljuset fullkomligt knockar en mitt i natten, när solen står högt på himlen fast kvällen är sen, när trädgården prunkar som vackrast och när skogens frukt snart är redo att skördas...då mår jag som bäst. 

Jag uppskattar verkligen våra årstiders mångfald men sommaren är för mig helt enastående. Sååå skönt att skrota runt på morgnarna utan stress och, inte minst, mer tid för vänner. Både igår och idag har jag och barnen träffat fina vänner och deras busfrön. Sådana där efterlängtade möten som ger energi och som är likt balsam för själen.

Här några rofyllda bilder från en av förra veckans varma dagar då E och barnen metade på bryggan. 





Helt enkelt underbart!

Njuter du?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar