lördag 24 augusti 2013

Höstnytt till garderoberna

Tjingeling på er denna soliga lördag!

Jaa, sommaren har fortfarande sitt grepp om oss och även om sommaren är min absoluta favvoårstid så hör inte sommarens kläder till favoriterna. 

Jag roar mig med att spana in höstens kläder och framförallt till busungarna. Garderoberna behöver uppdateras och kompletteras. Jag tycker att det finns en hel del smått och gott och hos de stora klädkedjorna. Jag tänkte visa några av favoriterna. Till Noah har jag klickat hem detta:

och till Alva:


och till mig, en casual outfit till vardags:




och med denna blus lite mer dressat :)




Även H&M har en hel del guldkorn. Till Noah har jag beställt:




Har jag nämnt att han är galen i motorcyklar ;). De här fick också följa med:


och till Alva klänning och matchande tights:


och ett par boots även till henne:


Mjuka, sköna jeggings behöver hon flera! Passar till det mesta :)

Bilderna lånade från hm.com

Ha en fortsatt härlig lördag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar