tisdag 13 augusti 2013

Oxxo design och varierande föreläsningar

Hej hopp!

Denna andra dag på jobbet var det väldigt blandade upplevelser må jag säga. Vi har haft ett konvent med olika föreläsningar idag och först ut var Christer Olsson som skrivit boken "Vart är du på väg? och vill du dit?" Jag hade verkligen inga förväntningar på honom men det blev riktigt rackarns bra. Han var en bra och underhållande talare som inte bjöd på så mycket nytt men ändå mycket tänkvärt. 

Dagen bjöd på ytterligare två föreläsningar, varav den ena var ostrukturerad men underhållande och den andra helt surrealistisk och nästan obehaglig. Det var en man(som jag inte ens vill nämna vid namn) som bl. a. påstod sig vara präst och rasist och som presenterade en rad knasiga idéer(enligt mig).

Nog om jobb...idag när jag kom hem väntade ett litet paket med ett nytt mobilfodral och ett armband från oxxo design. 



Armbandet passade bra på min ännu brunbrända hud men svart är ju tacksamt även när vinterns blekhet sätter in. 

Båda fyndade till halva priset på Campadre! Gillar´t!

Ha det bra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar