söndag 4 augusti 2013

Länge sen sist...och parken zoo!

Hej, hej, hallå...

och ursäkta den långvariga tystnaden här inne. Många slappa dagar har varvats med besök av vänner och diverse utflykter. Har jag sagt att jag älskar sommaren? :)

Igår kom vi hem från Eskilstuna där vi bl.a. varit på Parken Zoo och Parkenbadet. Jag uppskattade Dinosaurieutställningen och djuren mest men busungarna var gladast i nöjesparken och badet. 


T-Rex

Alva blir uppäten...;)



Ursöta surikater låg och slappade i värmen
En av dem fick dock hålla vakt :)

En väldigt koncentrerad och lycklig liten kille manövrerar minibilarna:

Och en mycket modig tjej som prompt skulle åka det lilla "uppskjutet" helt själv. 

Vi svalkar oss med en slushpaus ;)


Vi unnade oss att bo på Comfort Hotel trots att Eskilstuna inte alls är långt hemifrån ;). Hotellet kan definitivt kvala in som ett av Sveriges varmaste hotell...helt galet svettigt var det och det trots två fläktar som gick för högtryck!

Extra roligt(tyckte iaf jag)var att det bodde ett helt gäng med kändisar på hotellet. Vi stötte på Medina, Panetoz, Behrang Miri och State of mind. Jag hoppades få en glimt av Darin(som också var en av artisterna som spelade på Riks FM-festivalen)...men icke :(


Vi hörs snart igen! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar